Jak to funguje?
Chcete vědět jak si objednat přímo od výrobce a kde si můžete ovoce vyzvednout? Jak zaplatíte a kdy bude Vaše objednávka nachystaná? Tady se to dozvíte.
..
Jak mohu za zboží zaplatit?
Za zboží zaplatíte platební kartou při realizaci objednávky. Bez platby nebude objednávka dokončena. Také můžete zaplatit i v hotovosti u řidiče v případě dovozu domů.
Kdy bude zboží na výdejním místě připraveno?
POZOR, v současné době až do odvolání neposkytujeme dovoz zboží na Vaši adresu, a do provozovny Agritec v Šumperku. Lze využít jen zaslání přes Zásilkovnu
V další středu (po 12:00) ode dne objednávky.
Do kdy musím zboží vyzvednout?
S ohledem na trvanlivost a zajištění čerstvosti jablek je nutné zboží vyzvednout do 2 pracovních dní.
Co se stane, když nebudu moci objednávku v termínu vyzvednout? Mohou objednávku zrušit?
Objednávku můžete zrušit nebo stornovat, v tomto případě vás žádáme o vyplnění formuláře zde.
Jak mám postupovat v případě reklamace?
V případě reklamace vás požádáme o vyplnění reklamačního fomuláře.